«Жақсы көңіл күймен оқуға…
Білімді қорыту үшін,
оларды тәбетпен қорыту керек»
Анатоль Франс
Соңғы жылдары мамандар дамудың артта қалуының айқын белгілері бар балалар санының күрт өскенін атап өтті. Сонымен қатар, балалар бір-бірімен және айналасындағы ересектермен қалай қарым-қатынас жасауды білмейді, үйрену қиын, олардың мінез-құлқы алаңдаушылық пен алаңдаушылық тудырады.
Танымдық процестер мектепте оқытылатын барлық пәндер арқылы өтеді. Мектеп-интернаттың әлеуметтік-психологиялық қызметі функционалының маңызды бөлігі баланы оқытудағы қиындықтарды диагностикалау және түзету болып табылады. Педагог-психологпен жеке және топтық сабақтарда мектеп-интернат оқушыларының реттеушілік, танымдық, жеке және коммуникативтік функцияларын қалыптастыру бойынша түзету жұмыстары жүргізіледі.
Педагог-психолог Лебедева Т.В.