Баланың мектеп-интернатқа түсуімен оның өмірінде көптеген өзгерістер болады: күн тәртібі, белгілі бір уақыт кезеңінде баланың жанында ата-анасының болмауы, мінез-құлқына қойылатын жаңа талаптар, басқалармен, бұған дейін бейтаныс адамдармен, балалармен қарым-қатынас жасау, жаңа үй-жай, басқа да оларға үйреншікті қарым-қатынас стилі емес. Бұл жаңалықтардың барлығы балаларға бір мезгілде құлайды, ол үшін арнайы ұйымсыз мынадай реакцияларға әкелуі мүмкін стресстік жағдай жасайды: каприздер, қорқыныштар, тамақтан бас тарту, жиі аурулар және т. б. Бұл қиындықтар баланың таныс және оған үйреншікті отбасылық ортасынан интернат мекемесінің ортасына ауысуына байланысты туындайды. Бірақ бұл уақытта балаларға ғана емес, олардың ата-аналарына да қиын. Сондықтан балаларды қабылдау кезінде ата-аналармен әлеуметтік-психологиялық қызметтің бірлескен жұмысы маңызды.
Балаларды қабылдау кезінде әлеуметтік-психологиялық қызмет Балалар мен ата-аналарды мектеп-интернатта өзін-өзі ұстау және тұру ережесімен, күн тәртібімен, оқыту және тәрбиелеу процесінің жұмыс істеу ерекшеліктерімен, мектеп-интернат оқушыларының құқықтары мен міндеттерімен таныстыруды жүзеге асырады.
Жоғарыда аталғандардың барлығы мектеп-интернат тәрбиеленушілерінің бейімделу кезеңін жеңілдетуге ықпал етеді.
О. Грачева - әлеуметтік педагог, Т. Лебедева - педагог-психолог.