Текст
«Ойын – зерттеудің жоғары түрі», - деп жазды Альберт Эйнштейн. Шынында да, ойын-бастамашылық балаға келесі сұраққа жауап беруге мүмкіндік береді: енді оның жаңа міндеттері мен құқықтары неге, енді оған неге басқаша қарайды және ол енді жаңа ұжыммен қоршалған неге қарайды.
Ойынның негізгі мақсаты-мектеп-интернаттың жоғарғы сынып оқушылары белсенді қатысқан арнау, бесінші сынып оқушыларын орын алған өзгерістерге бейімдеуге бағытталған-кіші буыннан жоғары буынға, бір өмірлік кезеңнен екінші буынға көшу.
Бесінші сынып оқушыларының жаппай жандануы мен шаттануы жалпымектептік линейкада марапаттаумен аяқталды.
Т. Лебедева, педагог-психолог, О. Грачева, әлеуметтік педагог