АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ «ЖҰЛДЫЗ» САНАТОРЛЫҚ ТИПТЕГІ ОБЛЫСТЫҚ ОРТА МЕКТЕП-ИНТЕРНАТЫ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ​
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «ОБЛАСТНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА-ИНТЕРНАТ САНАТОРНОГО ТИПА «ЖҰЛДЫЗ» УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

«Информатика пәнінен ашық сабақ»

21.02.2020

14.02.2020 жылы орыс тілінде оқитын 5 сыныпта информатика пәнінен «Алгоритмдер және олардың орындаушылары. Алгоритмді ауызша түрде ұсыну».

Сабақтың міндеттері:

Оқыту: «Алгоритм» ұғымын ашу, командалар (қадамдар) арқылы алгоритмдерді құру дағдыларын қалыптастыру.

Дамытушылық: логикалық ойлауды дамытуға ықпал ету.

Тәрбие: зейінді, ұқыптылықты, тәртіпті тәрбиелеу.

Сабақтың негізгі кезеңінде: интерактивті тақта, жеке карточкалар, топтарға арналған карточкалар.

Сабақтың басында «Сәлемдесу» шеңбері түрінде жағымды эмоционалдық көңіл-күй өткізілді. Жақсы сабақ мейірімді күлкі мен бір-бірімен қарым-қатынас жасау ниетінен басталады. Сабақтың тақырыбын анықтау үшін жұмбақ жағдайды жасады. Балаларға ребусты шешіп, сабақта не туралы ойлауды ұсынды.

Өткен сабақтың білімін тексеру және бекіту карточкалар түріндегі тапсырмалармен, сондай-ақ балаларға іс-әрекет алгоритмін дұрыс қою қажет болатын суреттер түрінде басталды. Содан кейін оқушылар топпен жұмыс істеді.

Бұл қызмет түрі бәріне ұнады. Балалар қызығушылықпен жұмыс істеді, бір-біріне көмектесті.

Сабақ барысында оқушылардың қызметіне үнемі бақылау жасалды.

Сабақ барысында жиі мақтау және мақұлдау айтылды.

Сабақта барлық әдістер қолданылды: көрнекілік – интерактивті тақтаны қолдану; сөздік-Мұғалім сөзі; практикалық – карточкаларда практикалық тапсырмаларды орындау.

Материалды бекіту үшін оқушылар өз бетінше тапсырмаларды орындады. Тест түрінде сұрақтарға жауап беру керек болды.  Осындай жұмыс түрін бағалау үшін балалар критериалды бағалауды қолданды. Оқушылар дұрыс орындалған үлгіге сүйеніп отырды.

Рефлексия кезеңінде оқушылар сабақта оқыған барлық нәрселерді ойластырып, талдау жасап, қорытынды жасады.

Информатика мұғалімі Кельдиарова М. Б.

Просмотров: 275


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Біз әлеуметтік желілердеміз

Ұйымдар тізімі
Текст