Ал әр бақытсыз шаңырақтың өзіне тән қиындықтары бар.
Л.Н.Толстой
Отбасымен байланыса отырып, бала үнемі ересектердің мінез-құлық сканерлеп отырады. Барлық әрекеттер, сөздер, интонациялар, қозғалыстар, реакциялар баланың бейсаналығында басылады. Олар әлемді жарқын және көңілді немесе қараңғы және қорқынышты түстерімен боялғанын қабылдайды. Бұл бейсаналық сезімдерді балалар өздерімен бірге ересек өмірге алып келеді. Баланың отбасында өзін жақсы көретінін, ата-анасы үшін маңызды ма, жоқ па және оның ата-анасына қалай қарайтындығы өте маңызды.
Сондықтан мектеп-интернаттағы педагог-психолог жұмысының маңызды құрамдас бөлігі бала-ата-ана қарым-қатынасын диагностикалау және түзету болып табылады. Сурет-бұл баланың айналасындағы әлем туралы идеяларын көрсететін айна. Проективтік арт-терапия әдістерінің көмегімен бала эмоционалды стрессті жеңілдетеді және оны тереңдетпестен мәселені шешуге тырысады.
Т.Лебедева, педагог-психолог